Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

Komunikat po II posiedzeniu Komisji Prawno-Regulaminowej kadencji 2023/2024

Informujemy, że podczas II posiedzenia Komisji Prawno-Regulaminowej Parlamentu Studentów UW kadencji 2023/2024:

Komisja dyskutowała na temat przygotowanego przez Zarząd Samorządu Studentów UW projektu zmian w Regulaminie Samorządu Studentów UW.

Komisja pochyliła się nad projektem Regulaminu Rady właściwej do spraw studenckiego ruchu naukowego, przyjętym w dniu 8 lutego 2024 roku przez Zarząd Samorządu Studentów UW zgodnie z zarządzeniem nr 171 Rektora UW z dnia 28 listopada 2023 roku, które zobowiązało Parlament Studentów UW do uchwalenia ww. aktu prawnego do dnia 31 marca 2024 roku. Zarząd Samorządu Studentów UW zaproponował uchwalenie ww. Regulaminu jako załącznika do Regulaminu Samorządu Studentów UW.

Komisja postanowiła omówić treść projektu z wyprzedzeniem, tj. jeszcze na etapie uzgadniania z Zarządem Samorządu Doktorantów UW, który obowiązkowo musi wyrazić zgodę na projektowane przepisy. Obrady, na których gościł m.in. przewodniczący Komisji Prawnej Zarządu Samorządu Studentów UW, zaowocowały licznymi sugestiami i poprawkami zgłaszanymi przez uczestników posiedzenia. Obecni na spotkaniu przedstawiciele Zarządu Samorządu Studentów UW zobowiązali się do rozpatrzenia zgłoszonych uwag.