IV posiedzenie Parlamentu Studentów UW kadencji 2024/2025

10 03 2025
Postanowieniem nr 8/2024/2025 Marszałka Parlamentu Studentów UW z dnia 4 marca 2025 roku zwołano IV posiedzenie Parlamentu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego kadencji 2024/2025.
Posiedzenie rozpocznie się dnia 11 marca 2025 roku (wtorek) o godz. 18:45. Odbędzie się ono stacjonarnie w sali 200 budynku Zarządu Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Krakowskie Przedmieście 24 w Warszawie.
Porządek dzienny obrad IV posiedzenia Parlamentu Studentów UW kadencji 2024/2025:
1. Przyjęcie porządku dziennego obrad.
2. Informacje od Prezydium Parlamentu Studentów UW.
3. Przyjęcie protokołu z II posiedzenia Parlamentu Studentów UW.
4. Informacje od Zarządu Samorządu Studentów UW.
5. Informacje od innych organów Samorządu Studentów UW.
6. Informacje od przedstawicieli studentów w:
5.1. Senacie UW;
5.2. komisjach Senatu UW;
5.3. Uniwersyteckiej Radzie ds. Kształcenia;
5.4. innych podmiotach na UW.
7. Zapytania poselskie.
8. Powołanie Komisji doraźnej Parlamentu Studentów UW ds. zmian w Regulaminie Samorządu Studentów UW. 1
9. Wybór członków Komisji doraźnej Parlamentu Studentów UW ds. zmian w Regulaminie Samorządu Studentów UW.
10. Sprawy bieżące i wolne wnioski.
1. Przyjęcie porządku dziennego obrad.
2. Informacje od Prezydium Parlamentu Studentów UW.
3. Przyjęcie protokołu z II posiedzenia Parlamentu Studentów UW.
4. Informacje od Zarządu Samorządu Studentów UW.
5. Informacje od innych organów Samorządu Studentów UW.
6. Informacje od przedstawicieli studentów w:
5.1. Senacie UW;
5.2. komisjach Senatu UW;
5.3. Uniwersyteckiej Radzie ds. Kształcenia;
5.4. innych podmiotach na UW.
7. Zapytania poselskie.
8. Powołanie Komisji doraźnej Parlamentu Studentów UW ds. zmian w Regulaminie Samorządu Studentów UW. 1
9. Wybór członków Komisji doraźnej Parlamentu Studentów UW ds. zmian w Regulaminie Samorządu Studentów UW.
10. Sprawy bieżące i wolne wnioski.
Przypominamy również o możliwości zapisania się do Newslettera Parlamentu Studentów UW kadencji 2024/2025, przez który przesyłane są drogą poczty elektronicznej bieżące informacje dotyczące prac Parlamentu Studentów UW, w tym linki do posiedzeń w trybie zdalnym albo hybrydowym. Zgłoszenia przyjmowane są przez wypełnienie formularza (https://forms.gle/Ww4Agu1frynCtyM98).