III posiedzenie Parlamentu Studentów UW kadencji 2024/2025

26 02 2025
Postanowieniem nr 6/2024/2025 Marszałka Parlamentu Studentów UW z dnia 20 lutego 2025 roku zwołano III posiedzenie Parlamentu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego kadencji 2024/2025.
Posiedzenie rozpocznie się dnia 27 lutego 2025 roku (czwartek) o godz. 18:45. Odbędzie się ono stacjonarnie w sali 200 budynku Zarządu Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Krakowskie Przedmieście 24 w Warszawie.
Porządek dzienny obrad III posiedzenia Parlamentu Studentów UW kadencji 2023/2024:
1. Przyjęcie porządku dziennego obrad.
2. Informacje od Prezydium Parlamentu Studentów UW.
3. Przyjęcie protokołu z I posiedzenia Parlamentu Studentów UW.
1. Przyjęcie porządku dziennego obrad.
2. Informacje od Prezydium Parlamentu Studentów UW.
3. Przyjęcie protokołu z I posiedzenia Parlamentu Studentów UW.
4. Przyjęcie protokołu z II posiedzenia Parlamentu Studentów UW.
5. Informacje od Zarządu Samorządu Studentów UW.
6. Informacje od innych organów Samorządu Studentów UW.
7. Informacje od przedstawicieli studentów w:
7.1. Senacie UW;
7.2. komisjach Senatu UW;
7.3. Uniwersyteckiej Radzie ds. Kształcenia;
7.4. innych podmiotach na UW.
8. Zapytania poselskie.
9. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia poparcia dla postulatu utworzenia na Uniwersytecie Warszawskim kolejnych publicznych stołówek.
10. Wybór członków Komisji Rewizyjnej Samorządu Studentów UW.
11. Wybór członków Komisji Wyborczej Samorządu Studentów UW.
12. Wybór członków Kolegium Odwoławczego Samorządu Studentów UW spośród członków Parlamentu Studentów UW.
13. Wybór członka Kolegium Odwoławczego Samorządu Studentów UW spośród studentów niebędących członkami organów Samorządu Studentów UW.
5. Informacje od Zarządu Samorządu Studentów UW.
6. Informacje od innych organów Samorządu Studentów UW.
7. Informacje od przedstawicieli studentów w:
7.1. Senacie UW;
7.2. komisjach Senatu UW;
7.3. Uniwersyteckiej Radzie ds. Kształcenia;
7.4. innych podmiotach na UW.
8. Zapytania poselskie.
9. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia poparcia dla postulatu utworzenia na Uniwersytecie Warszawskim kolejnych publicznych stołówek.
10. Wybór członków Komisji Rewizyjnej Samorządu Studentów UW.
11. Wybór członków Komisji Wyborczej Samorządu Studentów UW.
12. Wybór członków Kolegium Odwoławczego Samorządu Studentów UW spośród członków Parlamentu Studentów UW.
13. Wybór członka Kolegium Odwoławczego Samorządu Studentów UW spośród studentów niebędących członkami organów Samorządu Studentów UW.
14. Sprawy bieżące i wolne wnioski.
Przypominamy również o możliwości zapisania się do Newslettera Parlamentu Studentów UW kadencji 2024/2025, przez który przesyłane są drogą poczty elektronicznej bieżące informacje dotyczące prac Parlamentu Studentów UW, w tym linki do posiedzeń w trybie zdalnym albo hybrydowym. Zgłoszenia przyjmowane są przez wypełnienie formularza (https://forms.gle/Ww4Agu1frynCtyM98).