II posiedzenie Parlamentu Studentów UW kadencji 2024/2025

07 01 2025
Postanowieniem nr 3/2024/2025 Marszałka Parlamentu Studentów UW z dnia 2 stycznia 2025 roku zwołano II posiedzenie Parlamentu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego kadencji 2024/2025.
Posiedzenie rozpocznie się dnia 9 stycznia 2024 roku (czwartek) o godz. 18:30. Odbędzie się ono stacjonarnie w sali 200 budynku Zarządu Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Krakowskie Przedmieście 24 w Warszawie.
Porządek dzienny obrad II posiedzenia Parlamentu Studentów UW kadencji 2023/2024:
1. Przyjęcie porządku dziennego obrad.
2. Informacje od Prezydium Parlamentu Studentów UW.
3. Przyjęcie protokołu z I posiedzenia Parlamentu Studentów UW.
4. Informacje od Zarządu Samorządu Studentów UW.
5. Informacje od innych organów Samorządu Studentów UW.
6. Informacje od przedstawicieli studentów w:
6.1. Senacie UW;
6.2. komisjach Senatu UW;
6.3. Uniwersyteckiej Radzie ds. Kształcenia;
6.4. innych podmiotach na UW.
7. Zapytania poselskie.
8. Wybór przedstawicieli studentów w Senacie UW.
9. Sprawy bieżące i wolne wnioski.
10. Powołanie i wybór członków Komisji Budżetu i Finansów Parlamentu Studentów UW.
11. Powołanie i wybór członków Komisji Prawno-Regulaminowej Parlamentu Studentów UW.
12. Wybór członków Komisji Rewizyjnej Samorządu Studentów UW.
13. Wybór członków Komisji Wyborczej Samorządu Studentów UW.
14. Wybór członków Kolegium Odwoławczego Samorządu Studentów UW spośród członków Parlamentu Studentów UW.
15. Wybór członka Kolegium Odwoławczego Samorządu Studentów UW spośród studentów niebędących członkami organów Samorządu Studentów UW.
1. Przyjęcie porządku dziennego obrad.
2. Informacje od Prezydium Parlamentu Studentów UW.
3. Przyjęcie protokołu z I posiedzenia Parlamentu Studentów UW.
4. Informacje od Zarządu Samorządu Studentów UW.
5. Informacje od innych organów Samorządu Studentów UW.
6. Informacje od przedstawicieli studentów w:
6.1. Senacie UW;
6.2. komisjach Senatu UW;
6.3. Uniwersyteckiej Radzie ds. Kształcenia;
6.4. innych podmiotach na UW.
7. Zapytania poselskie.
8. Wybór przedstawicieli studentów w Senacie UW.
9. Sprawy bieżące i wolne wnioski.
10. Powołanie i wybór członków Komisji Budżetu i Finansów Parlamentu Studentów UW.
11. Powołanie i wybór członków Komisji Prawno-Regulaminowej Parlamentu Studentów UW.
12. Wybór członków Komisji Rewizyjnej Samorządu Studentów UW.
13. Wybór członków Komisji Wyborczej Samorządu Studentów UW.
14. Wybór członków Kolegium Odwoławczego Samorządu Studentów UW spośród członków Parlamentu Studentów UW.
15. Wybór członka Kolegium Odwoławczego Samorządu Studentów UW spośród studentów niebędących członkami organów Samorządu Studentów UW.
Przypominamy również o możliwości zapisania się do Newslettera Parlamentu Studentów UW kadencji 2024/2025, przez który przesyłane są drogą poczty elektronicznej bieżące informacje dotyczące prac Parlamentu Studentów UW, w tym linki do posiedzeń w trybie zdalnym albo hybrydowym. Zgłoszenia przyjmowane są przez wypełnienie formularza (https://forms.gle/Ww4Agu1frynCtyM98).